Bestel nu collectie #3
Bestel nu collectie #3​

Contact   
Kom je ergens niet uit of heb je een vraag? We helpen je graag. Zie de veel gestelde vragen of neem contact op met info@studioarbeit.nl

Studio Arbeit is een samenwerking tussen Studio Suijdam en Studio Evy Hachmang

Studio Arbeit

KVK 91519985

Postadres (geen bezoekadres)
Boschmeersingel 49
5223 HE ‘s-Hertogenbosch

Retouradres 
Boschmeersingel 49
5223 HE ‘s-Hertogenbosch

Kijk hier voor onze privacyverklaring of de algemene voorwaarden.

Veel gestelde vragen

Heb je de door jou gekozen artikelen al toegevoegd aan je shopping bag en wil je verder gaan met bestellen? Er zijn slechts 5 stappen voor het afronden van je bestelling.

Stap 1: Winkelwagen

Rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelwagen zitten. Klik op de winkelwagen om naar je winkelmandje te gaan. Je vindt hier een overzicht van je bestelling. In dit overzicht heb je nog de mogelijkheid om artikelen te verwijderen en/of  het aantal aan te passen. Je kiest hier ook of je het artikel wil laten verzenden of wilt afhalen bij ons afhaalpunt.

Stap 2: Jouw gegevens

Bij deze stap vul je jouw gegevens in. De velden met een sterretje zijn nodig om je bestelling te kunnen plaatsen.

Stap 3: Bezorgen of afhalen

Je kunt nu de bezorgkeuze verder aanpassen. Geef aan of je het pakketje thuisbezorgd wilt hebben of af wil halen bij ons afhaalpunt.

Stap 4: Controleren

Bij deze stap kun je de bestelling controleren en heb je de mogelijkheid om de bezorg- of afhaalwijze nog aan te passen. Klopt de inhoud van jouw bestelling en de bezorginformatie? Dan kun je verder naar de laatste stap.

Stap 5: Betalen

Kies je betaalmethode en rond de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

Lukt het niet om producten in je shoppingbag te leggen of eruit te halen? Dan hebben we misschien een storing. We adviseren je het te proberen in een andere browser. Neem dan alsjeblieft contact met ons op met ons.

Nee, eerst deden we dit wel. Maar vanaf heden hebben we besloten om met een (kleine) voorraad van 100 stuks te werken. We hebben hiervoor gekozen omdat het werken op pre-order basis leidde tot bepaalde uitdagingen in ons bestelproces bij de leveranciers, wat soms vertragingen en onzekerheid voor onze klanten met zich meebracht.

Met onze nieuwe aanpak, waarbij we een kleine voorraad van 100 stuks hebben, kunnen we beter voldoen aan de behoeften van onze klanten en zorgen voor een snellere verwerking en verzending van bestellingen. Dit betekent dat je shirts sneller in huis is. Als het shirt op voorraad is wordt deze binnen 1-2 weken bij je bezorgd.

Mijn maat is uitverkocht, wat nu?

Staat je maat niet (meer) tussen de maten? Dan is deze helaas uitverkocht.

Soms drukken we de 100 shirts in meerdere oplages omdat we lastig kunnen inschatten welke maten er precies zullen worden verkocht. Dus is je maat uitverkocht, misschien drukken we nog een oplage bij en is je maat dan wel beschikbaar. Houdt onze website en social media in de gaten voor extra oplages.

Let op: We drukken nooit meer dan 100 shirts per collectie. We werken helaas niet op aanvraag of kunnen geen losse t-shirts drukken. Wel kunnen we voor grotere oplages ontwerpen voor je maken en drukken, neem hiervoor contact met ons op 🙂

Je kunt afrekenen via iDEAL.

Betalen met iDeal betekent dat je het gevraagde bedrag online via je eigen bank betaalt. Dit gaat makkelijk en volgens dezelfde beveiligingseisen als jouw bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. De service is beschikbaar voor klanten van o.a. ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, ING en Friesland Bank.

Wat is de levertijd?

De levertijd is 1 tot 2 weken vanaf wanneer je hebt besteld. We versturen de pakketjes 1 keer per week. Als we de bestelling bij de bezorgdienst is afgeleverd ontvang je een track & trace code via e-mail.

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzendkosten (€3,95) zijn inbegrepen bij de shirts  dus gratis voor jou als koper!

Hoe werkt het bezorgen of afhalen?

Je kunt je bestelling laten bezorgen op een gewenst adres of een PostNL afhaalpunt. Je kunt ook je webshop bestelling gratis afhalen bij ons afhaalpunt. 

Je bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Zodra je pakket klaar ligt ontvang je een afhaalbericht per e-mail. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Heb je een vraag over het afhalen? Neem dan contact met ons op.

Mijn bestelling is nog(nog) niet geleverd, wat nu?

Neem dan contact met ons op.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten verzonden is en het resterende deel van je bestelling later geleverd wordt. Is dit niet het geval en is je bestelling incompleet? Neem dan contact op ons op. 

Kan ik een online bestelling retourneren?

Ja, dat kan. Ruilen of retourneren van je bestelling kan. Je kan het pakket terug sturen en daarna ontvang je het betaalde bedrag terug op je rekening. 


Wat is de bedenktijd?

Ongedragen artikelen kun je (met de aangehechte labels) binnen 14 dagen retourneren. Neem van te voren even contact met ons op, dan zorgen wij ervoor dat je het geld terug krijgt. Je kan het ook bij een van ons thuis afgeven. Dit is gratis. 

Hoeveel kost het retouneren?

De consument heeft vanaf het kenbaar maken van zijn wens tot herroeping een termijn van veertien dagen de tijd om de producten te retourneren. De verantwoordelijkheid en kosten voor de pakketten die aan Studio Arbeit worden geretourneerd ligt bij de koper. Je kan het ook bij een van ons thuis afgeven. Dit is gratis. 

Hoe moet ik retourneren?

Volg onderstaande stappen om je bestelling te retourneren via PostNL:

  1.     Zorg dat het pakket goed dicht zit.
  2.     Breng je pakket naar een PostNL Servicepunt.
  3.     Je krijgt een verzendbewijs van PostNL – bewaar deze zorgvuldig tot je order geheel is afgehandeld.

Retourneer naar het volgende adres:

Europalaan 28D
5231 BC ‘s-Hertogenbosch

Artikelen ruilen

Wil je een artikel omruilen voor een ander artikel, of een andere maat of kleur? Neem dan contact met ons op.

Hoe werkt het terugbetalen via  iDeal?

Als je retourzending is afgehandeld ontvang je een e-mail. Hierna wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening.

Wettelijk modelformulier

Wij zijn door de overheid verplicht om een wettelijk modelformulier (nog maken) aan te bieden.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen, wat nu?

Als je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen, kun je het artikel terugsturen. Neem daarvoor wel eerst contact met ons op, zodat wij je het juiste artikel kunnen toesturen.

Mijn artikel is beschadigd, wat nu?

Heb je een klacht over een webshopbestelling? In dat geval kun je je klacht melden via info@studioarbeit.nl o.v.v. je ordernummer. 

Ik heb problemen met retourneren, wat nu?

Wil het PostNL-punt je retourzendingen niet aannemen? Neem dan gerust contact op met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing. 

Wat bedoelen jullie met handgemaakt?

Wij gebruiken voor het drukken van de t-shirts een techniek genaamd; zeefdrukken. Dit is een techniek waarbij we door middel van een zeef een print op een t-shirt tot in detail kunnen verwerken. 

Heeft dit gevolgen voor mijn artikel?

De opdrukken zullen ongeveer hetzelfde zijn, omdat we telkens dezelfde zeef gebruiken als in het voorbeeld op de website. Het enige waarin de opdruk zal verschillen is dat het design net iets afwijkt van het midden of dat de verf

Met soortgelijke kleuren wassen, niet over de print strijken en binnenstebuiten wassen en strijken.

Op 30 graden wassen / niet in de droger 

Maattabel

XSSMLXLXXL3XL
Half Chest4748.551.554.557.560.563.5
Body Length65707375777981
Sleeve Length6365.566.567.568.569.570.5